Įvaizdinės kampanijos

Tyrens Lietuva | Tyrens efektas

„Tyrens efektas“ – kai įveiki sunkumus, atrandi naujas galimybes ir jauti, kad prisidedi prie reikšmingo pokyčio. Ši idėja tapo įmonės pozicionavimu, kurį įgyvendinome nuo A iki Z: darbuotojų fotosesijos ir filmavimai, autentiškų istorijų pateikimas, montažai ir vizualai, pritaikyti ir socialiniams tinklams, ir reklamai. Kampanijos linija tęsiama visoje įmonės komunikacijoje – nuo meta reklamos iki organinių įrašų, taip nuosekliai kuriant atpažįstamą ir autentišką darbdavio identitetą.

„Jau nuo pirmųjų susitikimų jaučiau didelį rūpestį ir atsidavimą klientui – merginos padėjo mums ne tik aiškiai apibrėžti mūsų tapatybę, bet ir suprasti, ką galime padaryti, kad darbuotojai jaustųsi vertinami ir motyvuoti. Auditas leido pamatyti aspektus, kurių patys nepastebėjome, ir suteikė aiškią kryptį, kaip stiprinti mūsų komunikaciją“, – Tyrens atstovė.

Oro navigacija | Kilti leista

„Kilti leista“ – darbdavio identiteto kampanija, sujungusi aviacijos terminą su karjeros augimo metafora. Vietoje modelių pasirinkti realūs „Oro navigacijos“ darbuotojai – nuo skrydžių vadovų iki generalinio direktoriaus – jų portretai ir istorijos tapo pagrindine kampanijos ašimi. Vizualai naudoti socialiniuose tinkluose, Meta reklamoje, karjeros mugėse bei vidinėje komunikacijoje. Rezultatas – išaugęs darbdavio žinomumas, aktyvus kandidatų susidomėjimas ir didesnis pasididžiavimas tarp pačių darbuotojų.

FESTO | Catch the FESTO wave

KTU „Wanted“ karjeros dienose Festo pasirodė su konceptu „Catch the Festo Wave“. Nuo idėjos iki įgyvendinimo parengtas stendas su bangų vizualika didžiuliame LED ekrane, stabilumo iššūkiu, dekoracijomis, atributika ir lipdukais, kuriuos dalyviai galėjo parsinešti. Kampanijos tikslas – padidinti darbdavio žinomumą ir parodyti Festo kaip tarptautinę, ambicingą organizaciją. Rezultatas – išskirtinis stendas, nuolat prie jo besiburiavę studentai ir sustiprėjęs įmonės matomumas tarp jaunų talentų.

„DID Moons ne tik prisidėjo, bet ir aktyviai dalyvavo bei padėjo spręsti kiekvieną uždavinį. Jų idėjos, diskusijos ir siūlymai atvėrė naujas perspektyvas, todėl galėjome kartu sukurti kūrybiškus sprendimus ir pasiekti tikslus“, – Festo atstovai.

Teva | I am in for

Sukurta įvaizdinė kampanija „I’m in for“, kurios veidu tapo patys Teva darbuotojai. Jie dalijosi, dėl ko dirba farmacijos srityje – vieniems tai didesnis tikslas ir prasmė, kitiems savirealizacija ar darbas su duomenimis. Parengti vizualai kelių formatų reklamai, sukurti tekstai ir pasirūpinta kampanijos paleidimu bei rezultatų stebėjimu.

Rezultatas - KPI pranokti! Kampanija ne tik padidino matomumą, bet ir sustiprino „Teva“ kaip prasmingos darbo vietos įvaizdį.

IKI Lietuva | Derink darbą prie gyvenimo

Atlikti darbuotojų pokalbiai ir išgrynintos jiems aktualios vertės tapo kūrybinio koncepto pagrindu. Sukurta kampanija „Derink darbą prie gyvenimo“ pratęsė darbdavio šūkį „Arčiau tavęs“ – vizualuose skirtingos rankos, laikančios pirkinių maišelį, simbolizavo, kad darbas IKI gali prisitaikyti prie įvairių žmonių gyvenimo būdo.

Rezultatas – reikšmingai išaugęs potencialių kandidatų skaičius į prekių surinkėjo poziciją.